Project co-financed by

Поговоримо про:
❏ Google Analytics: налаштування, події, цілі, e-commerce;
❏ Аналіз трафіку: сегментація, джерела;
❏ Ефективність реклами: тегування, підключення Google AdWords, атрибуція;
❏ Аналіз поведінки відвідувачів: теплові мапи, запис сесій;
❏ Google Tag Manager і як він може полегшити життя;
❏ Когортний аналіз;
❏ Збір даних поза межами Google Analytics;
❏ Інструменти для візуалізації даних та статистики.

Ваш результат:
Ви зрозумієте, що таке веб-аналітика, з чого вона складається, і як вона може допомогти у роботі. Завдяки воркшопу ви зможете покращити свою експертизу у використанні таких інструментів, як Google Analytics та Google Tag Manager, а також навчитися збирати та візуалізувати дані із різних джерел.

Спікер:
Денис Ткаліч — Analyst у Reply. Раніше – E-Commerce Manager у Petcube.

CALL NOW
+
Чекаю дзвінка!