Купити курс
 
B2B Marketing COURSE
  • Онлайн
  • BLACK FRIDAY SALE
  • Тариф "Basic"
  • Онлайн
  • BLACK FRIDAY SALE
  • Тариф "Basic"
КОРОТКИЙ ОГЛЯД
Нетворкінг:
Нетворкінг:
Стань рушієм розвитку продуктової екосистеми, знайди однодумців та менторів, зв’язок з якими буде корисний навіть після завершення курсу
Навички та інструменти:
Навички та інструменти:
Застосовуй найкращі практики та інструменти, що допоможуть тобі якісно побудувати B2B маркетинг процеси вже у сталому продукті або стартапі
Компетенції:
Компетенції:
За основу курсу взято розвиток компетенцій, що допоможуть вирішити проблеми: побудови моделі реферального росту, скорінгу і пріоритезації лідів, advance лідогенерації, побудови системи аналітики, роботи з retention\activation
Курс відбуватиметься українською та російською мовами
Лектори
Yulia Kryval
Head of Digital Marketing
Aik Arutunian
Senior Director, Global Demand Generation
Viktoriia Kulchytska
Head of Partnership Programs
Maryna Nikitchuk
Director of Sales Development
Yuriy Romanyukha
B2B Sales Consultant
Author of the B2B Sales Course
Програма
  • 1
    Go-to-market strategy for complex B2B
    Go-to-market strategy for complex B2B
    • Market Analysis: where to start
    • How to evaluate a market segment and its growth dynamics
    • Positioning Statement vs. Value Proposition: essentials overview
    • Audience segmentation and targeting: How to identify marketing channels to reach your prospects at each stage of the customer journey
    • Measuring marketing performance: what metrics matter
  • 2
    Advanced lead generation for B2B
    Advanced lead generation for B2B
    • Sales Development starting point
    • Sales Stages, top of the funnel
    • Outbound & Inbound lead generation
    • LeadGen metrics to track
    • Tools for lead generation
    • Lead generation campaign
  • 3
    Account based marketing (ABM)
    Account based marketing (ABM)
    • ABM vs Demand Generation
    • Types of ABM
    • Sales and marketing alignment
    • Target Account Selection
    • Attracting and engaging in ABM
    • Measure Metrics
    • ABM tools
    • Implementing ABM
  • 4
    Growth through Referral programs & Partnerships
    Growth through Referral programs & Partnerships
    • B2B vs. B2C referrals
    • How to develop your current customer relationships
    • Types of customers: Paying customers, Loyal Users, Willing promoters
    • B2B Referral Programs
    • Design of lead form
    • Partnership Programs
  • 5
    B2B Sales and Marketing: Alignment for the Win
    B2B Sales and Marketing: Alignment for the Win
    • Cooperation marketing & sales teams
    • Content creation for B2B
    • Post-purchase communication
    • Sales team feedback
    • The 1:1 experience
Аудиторія
Маркетологи:
Маркетологи:
Ви отримаєте необхідну базу компетенцій та інструментів, що підсилить вашу експертизу в B2B. А також зможете використовувати велику частину інструментарію у своїй роботі вже паралельно з проходженням курсу
Продакт менеджери:
Продакт менеджери:
Ви структуруєте свої знання та закріпите їх практичними кейсами. Компетенції, які ви отримаєте на курсі, дозволять вам краще зрозуміти маркетингову частину продукту та побудувати якісний процес роботи з маркетинг та сейлз командами
CEO та співвласники продуктової компанії/стартапу:
CEO та співвласники продуктової компанії/стартапу:
Ви отримаєте набір інструментів, що допоможе вам вийти на нові ринки та якісно налаштувати outbound стратегію. Зрозумієте основний набір компетенцій, за допомогою якого зможете формувати команду спеціалістів


Ціна
Тариф "Basic" це доступ до відеозаписів та навчальних матеріалів курсу.
50 USD