+38 (096) 832 44 60











08

Листопад

10:32

Startup Depot

7 steps to marketing-generated deals

Основні цілі маркетингу — впізнаваність бренду та генерація потенційних клієнтів. Як поставити “на конвеєр” генерацію продажів через маркетингові канали, зокрема для сервісного B2B IT? І як створити бренд, який би в цьому допомагав, а не просто був красивим? Розглянемо прозорий та зрозумілий, перевірений на практиці роудмап — 7 конкретних кроків, як втілити мрії маркетолога та власника компанії у життя.

На події Ви дізнаєтесь:
-Як оцінює керівник компанії успіх маркетингу;
-Яку “домашню роботу” потрібно зробити перед запуском бренду і маркетингових кампаній;
-Що потрібно знати про свою цільову аудиторію і для чого;
-Побудова бренду, який полюбить ваша цільова;
-Складові успішної маркетингової кампанії;
-Згенерували lead – а далі що? Як побудувати співпрацю з командою продажів;
-А також інші do’s і don’ts на шляху від lead до deal.

Julia Musakovska — Chief Marketing Officer компанії PLVision, спеціалістка та менеджерка із досвідом більше 15 років у сфері маркетингу та комунікацій у міжнародному бізнесі (починала в IKEA Industry Group), із них 12 років в ІТ-галузі. Реалізувала ряд важливих проектів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду для великих аутсорсингових компаній SoftServe та Eleks, серед них проекти, відзначені Horizon Interactive Awards та UKRAINIAN DESIGN: the Very Best of.

Вартість квитків:
100 грн. – для студентів
200 грн. – стандарт
250 грн. – в день події

Дата проведення: 29 жовтня
Локація: Startup Depot (м. Львів, вул. Весняна 4)
Контакти: tk@startupdepot.lviv.ua | +38 (096) 34 90 446

Забронювати
+38 (096) 832 44 60