Project co-financed by











07

Жовтень

14:55

Startup Depot

Facebook Advertising: Best Practices

Startup Depot. Lviv Business Incubator продовжує серію осінніх подій від Lviv Digital Marketing School!
6-7 жовтня відбудеться інтенсив під назвою “Facebook Advertising: Best Practices”.

Спікер:
Христина Потоцька – Growth Product Manager у компанії RetargetApp – Facebook Ad intelligence для Shopify.
Компетентна у темах ретаргетингу та ремаркетингу. Як менеджер з розвитку продуктів, впродовж 4-х років успішно запустила більше 100 продакт фіч для веб-сайтів електронної комерції.
Також Христина є голосом RetargetApp. Була спікером більше 100 івентів у США, Європі та Азії. У тому числі були Meet Magento у Нідерландах, Швеції, Чехії та Румунії, Predictive Analytics World у Лондоні та Сан-Франциско, Global Predictive Analytics Conference в Санта-Кларі CA, eComExpo (Іспанія), Webit Summit (Болгарія, Туреччина), Wolves Summit (Польща), IT Arena (Україна).
Вона впевнена, що “digital marketing rules and data is the king”.

Мова виступів: російська.

6 ЖОВТНЯ, СУБОТА:

Під час доповіді поговоримо про:
❏ Campaign Objectives і особливості налаштування різних типів рекламних кампаній
❏ Таргетинг і плейсменти
❏ Формати реклами
❏ Daily Budget і Optimization Goal
❏ Bid strategy
❏ Campaign Analytics

7 ЖОВТНЯ, НЕДІЛЯ:

Workshop: Створення і налаштування рекламних кампаній на Facebook відповідно до Facebook Best Practices (кожен буде створювати рекламну кампанію для свого бізнесу, працювати з креативом, копірайтом, бюджетом, плейсментами і тд).

Завдяки воркшопу Ви навчитеся:
❏ Запускати ефективні рекламні кампанії відповідно до найкращих практик від Facebook
❏ Ефективно розподіляти бюджет і управляти бідами
❏ Аналізувати статистику и оптимізувати налаштування рекламних кампаній
Наявність власного ноутбука обов’язкова!

Забронювати