Надіслати заявку
 
Hardware Product Fundamentals
  • Онлайн
  • 5 тижнів навчання
  • Старт - 27 березня
Короткий огляд
Ріст та життєвий цикл продукту:
Ріст та життєвий цикл продукту:
Запускайте життєздатні продукти на конкурентний ринок, які передбачають очікувані потреби користувачів. Пріоритезуйте напрями розвитку вашого продукту
Навички та інструменти:
Навички та інструменти:
Застосовуйте найкращі практики та рішення, що допоможуть вирішити проблеми ваших користувачів. Разом з менторами ви будете працювати над кейсами продуктових компаній та будуватимете покрокову систему побудови або покращення вашого продукту
Компетенції:
Компетенції:
За основу курсу взято розвиток компетенцій фаундера, що зможе всебічно розвивати хардверний технологічний продукт, правильно ставити процеси в команді, розуміти потреби користувачів та імплементовувати рішення в продукт
Курс відбуватиметься українською та російською мовами
Команда лекторів
Єгор Кургузов
Head of Product
Андрій Столяров
Product Manager
Валентин Гриценко
Chief Marketing Officer
Маргарита Рімек
CEO
Ілля Кічук
CEO
Богдан Кіт
Product Manager
Анастасія Романова
CEO
Програма
  • 1
    Hypothesis validation & Experiments
    User research & Interviews
    What types of experiments exist
    Building up a valid hypothesis
    Running an experiment (key metrics and KPIs)
  • 2
    Pricing & Unit Economics
    Competition landscape: existing vs. new category, price segments and trends, the barbel, JTBD growth matrix
    Customer Acquisition Cost
    Pulling together HW Unit Economics: contribution margin is everything, the role of up-selling and cross-selling in unit economics and pricing strategy
    Price skimming or penetrating: the impact of discounts, the seasonal nature of HW revenue, testing price flexibility
    Specific pricing tactics
    Metrics relevant for healthy unit economics monitoring
    Risks
  • 3
    Marketing
    ICP for Product
    How to segment your audience
    How to set product and marketing goals
    GTM Structure
    How to measure the Acquisition Performance
    Creating a Messaging Canvas and testing the positioning and messaging hypothesis
  • 4
    The Hardware Design Process:
    Idea
    Sketching
    3D Modeling
    Vizualizasation
    Maket
    Branding
    Package
    Photo Materials
    Promo Material
    Your Product
  • 5
    Crowdfunding
    Research (similar products and concepts, manufacturing research, COG assumption)
    Financials (BEP calculation, logistics calculation, product pricing)
    Legal work (platform research, company or individual, finding representing person, opening company and bank account)
    Materials preparation
    Marketing preparation and messaging tests
    Pre-Launch (lead generation landings, email marketing, facebook ads, work with press)
    Launch (email marketing, facebook ads)
    Campaign Support (cross-promotions, email marketing, facebook ads)
    Managing pledges and backers
    Logistics
  • 6
    Metrics
    The definition of product metrics and why they are important
    The categories, frameworks, and criteria of product metrics
    Get your hands dirty with product metrics
    General approach, mindset, and skills needed for to work with metrics
  • 7
    Building MVP. R&D at Hardware Product
    Product-market fit (Market need and values you offer)
    Tests and iterations
    Supply chain
    Role of partnerships in R&D
    Certifications
Аудиторія
Засновники стартапів:
Засновники стартапів:
Міні-акселерація для вашого хардверного продукту. Ви отримаєте набір компетенцій та інструментів, що допоможуть вам покращити підходи в роботі з продуктом, базуючись на досвіді колег, що вже успішні на ринку
Продакт менеджери:
Продакт менеджери:
Отримаєте інструменти для роботи з хардверним продуктом. Зрозумієте різницю підходів в software та hardware у проведенні експерементів, валідації гіпотез та побудови MVP
Менеджери -біз, -тех, дизайн, маркетинг департаментів:
Менеджери -біз, -тех, дизайн, маркетинг департаментів:
Зможете зміцнити свою експертизу базуючись на підходах, що застосовують ваші колеги в хардверних продуктах

Ціна
Для участі у 5 тижневій програмі потрібно пройти попередній відбір, щоб приєднатись до 20-ки учасників
10 000 грн

Як потрапити на курс?
Надішли заявку
Пройди попередній відбір
Приєднайся до 20 учасників школи
За підтримки
Ми сворюємо місцеву екосистему стартапів і запуску ІТ-продуктів, зроблених в Україні.