+38 (096) 832 44 60

Мені 20, я хочу розпочати свій проект. Що робити, з чого починати і що скажуть інші?

Чи потрібно чекати до 30/40/50 років, щоб відкривати свій бізнес?
Команда Startup Depot впевнена, що ні.
Ми живемо саме в час, коли світ дозволяє і навіть створює усі можливості для розвитку у будь-якому віці. Марк Цукерберг говорив: “Рухайтесь швидко і руйнуйте перешкоди”.

Ми вирішили переконатись, що стати фаундером в юному віці – можливо, тому запросили до інтерв’ю Віктора Суркова, CEO Plann Ads.
Віктор відкрив маркетингове агентство у 21(!)
, і уже третій рік активно розвиває свою справу, ставить цілі і досягає їх.

Починалось все доволі просто. Працював Віктор у Lviv IT Cluster, де займався рекламою для IT Arena, коли йому прилетіла цікава вакансія в маркетинговій агенції у Києві. Не вагаючись Віктор переїхав за новими навичками, широкими горизонтами і у пошуках можливостей.

Це був проект про автоматизацію рекламних компаній, сервіс, до якого можна під’єднати свій рекламний кабінет Facebook чи Google та отримувати поради з приводу налаштування рекламних кампаній. 

Для того щоб реалізувати той продукт мені треба було досить глибоко розібратися в тому, як саме працює ринок інтернет реклами, і в той момент я зрозумів що в роботі маркетингового агенства є дуже багато неточностей та здогадок. І захотів зробити краще. І пішов і зробив потім“, – отак Віктор прийняв рішення попрощатись з компанією та повернутись до Львова.

Не розгубився, не шукав відмовок “я не зможу” чи “страшно”. І найголовніше, не відклав на потім, а почав діяти вже. 

“Я поговорив з друзями і розповів, що йду з компанії, бо на даному етапі розвитку мені такий формат вже не комфортний. Буду брати якийсь фріланс проект, тож якщо комусь потрібна реклама – кажіть. Так я знайшов перших двох клієнтів і почав працювати сам на себе.

2 липня 2018 було найнято першого працівника на роботу в компанію Plann Ads.

“Ні, мені інвестиції не були потрібні ніякі. Все, що мені було потрібно – просто стартувати. ” 

Є великі компанії з крутими дядьками, у яких просто є фінанси і розуміння – маркетинг (для прикладу) зараз буде в тренді. Отже їм потрібно запустити маркетингове агентство. В такому випадку механізм виглядає десь так: вирішили, затвердили бюджет, знайшли “правильних людей”, почали надавати сервіс. Тоді потрібні фінанси.

Віктор не шукав коштів для запуску, а інвестувати свої знання і час. Став саме тією “правильною людиною”.

Саме так починає багато молодих компаній. Амбітні юнаки, які вміють робити і не бояться розпочати. Так з’явилась і маркетингова агенція Plann Ads на чолі з Віктором Сурковим, яка рухається і розвивається.

“Я дуже рідко називаю себе фаундером. Я сприймаю Plann Ads більше як команду людей, які роблять хороші проекти по маркетингу. Ми просто робимо те, що маємо робити.”

Не важливо 19 тобі, чи 45, якщо ти зібрав крутих людей у команду, розробив систему і в змозі забезпечити всім круті та цікаві проекти і безтурботне життє (це про зарплатню). Тож команда Plann Ads успішно втілює всі поставлені завдання та отримує задоволення від своєї роботи. 

“Спочатку компанія дуже стрімко масштабувалася, дуже зросла. Зараз агенція росте трошки повільніше. 

Менеджмент завжди потребує часу, сил та енергії навіть при малому скейлі бізнесу. На даний момент у нас 30+ паралельних проектів, які потребують постійної уваги та забирають увесь мій час та енергію. А що робити, коли їх кількість виросте до 50, а потім до 100? Я не знаю, поки що, як тоді комунікувати зі всіма особисто, щоб контролювати якість. І я б дуже не хотів, щоб якість нашого сервісу падала навіть на 10%.

Зараз Plann Ads активно працює над якісною складовою у бізнесі, яка дозволить зовсім скоро втілити грандіозні плани і розвинути компанію ще більше, ніж вдалось за перші 2 роки її існування.

Давай просто спробуємо, а там побачимо, як воно піде?

Пішло, і тепер Віктор із Plann Ads поставив досить амбітні цілі. За найближчі п’ять років у компанії план такий: вирости разів в 10, розширити кількість сервісів, збільшити ринок. Plann Ads вже рухається активно в цьому напрямку і починає потроху захоплювати закордонний ринок.

Я happy з того, що маю зараз. Я задоволений командою, дуже-дуже люблю їх, вони роблять все правильно. А команда у будь-якому проекті – найважливіше. То ж ні про що не шкодую, і раджу усім просто робити, пробувати і не боятись.”





+38 (096) 832 44 60