Надіслати заявку
 
SALES COURSE
  • Онлайн
  • 7 тижнів навчання
  • Старт - 25 вересня
  • Онлайн
  • 7 тижнів навчання
  • Старт - 25 вересня
КОРОТКИЙ ОГЛЯД
Навички та інструменти
Застосовуйте найкращі практики та інструменти, що допоможуть якісно покращити або впровадити сейлз процеси вже у сталому продукті або стартапі
Компетенції
За основу курсу взято розвиток компетенцій, що допоможуть вирішити проблеми: пошуку лідів і контактних даних, автоматизації процесів, проведення холодних продажів через LinkedIn та роботи з фоловапами
Нетворкінг
Стань рушієм розвитку продуктової екосистеми, знайди однодумців та менторів, зв’язок з якими буде корисний навіть після завершення курсу
Лектори
Yuriy Romanyukha
B2B Sales Coach та автор B2B Sales курсу у Projector School
Maria Pylyp
Sales manager at SDR team, Very Good Security
Valerie Teverovska
SDR Coach, Very Good Security
Viktoria Miliar
Sales Engineer, Grammarly
Програма
  • 1
    IT продажі. Скоуп обов’язків
    1
    IT продажі. Скоуп обов’язків
    • культура у сучасних продажах
    • модель продажів в сервісній компанії
    • модель продажів в продуктовій компанії
    • метрики воронки продажів
  • 2
    Що таке ICP та принципи роботи
    2
    Що таке ICP та принципи роботи
    • що передує ICP і перші кроки до своєї цільової аудиторії
    • що таке ICP, його головні атрибути і як визначити свого ідеального клієнта
    • look-alike, існуючі клієнти, матриця коннекшн пойнтів
    • роль sales ops і sales eneblement в побудові ICP
  • 3
    Основи лідогенерації. Інструменти
    3
    Основи лідогенерації. Інструменти
    • хто такі ліди і де їх шукати
    • як зібрати про них максимум корисної інформації
    • пошук контактних даних / email валідація
    • інструменти, що автоматизують та пришвидшать роботу
  • 4
    Cold Outreach / Prospecting
    4
    Cold Outreach / Prospecting
    • різниця між холодними та теплими продажами / специфіка холодних продаж; як змінились продажі в період пандемії
    • як писати імейли, на які хочеться відповісти
    • холодні продажі в LinkedIn: важливість персонального бренду та побудови відносин
    • додаткові канали продажів
    • чого абсолютно завжди уникати в холодних продажах
    • що таке account based selling і чи так це всім потрібен
    • приклади інструментів, які допоможіть автоматизувати персоналізований апроуч
  • 5
    Sales ефективність. Метрики
    5
    Sales ефективність. Метрики
    • основа основ - сейлс РОЕ і як воно впливає на метрики
    • взаємозалежність метрик департаменту і крос-функціональних команд (w2moms, leadership sprints, OKRs & Smart Goals, etc.)
    • каскад метрик в сейлс і бонусна система
  • 6
    Комунікація з клієнтом
    6
    Комунікація з клієнтом
    • стадії комунікації після кваліфікування ліда
    • основи та побудова комунікації з клієнтом який вже знає про ваш продукт
    • фоловапи, важливість фоловапів, скільки їх має бути та яка структура
    • хто такий чемпіон, як його визначити на боці клієнта та його роль в успішній продажі
    • testimonial, та чому потрібно заздалегідь підготувати середовище для отримання фідбеку про продукт / сервіс
    • rejection handling після довготривалого спілкування з клієнтом
    • закриття контракту та ваша подальша залученість з клієнтом
  • 7
    Залучення клієнта
    7
    Залучення клієнта
    • процес допродажів
    • різновиди допродажів (Upsale, Cross-sell, Resell)
    • ініціалізація процесу
    • умови, ризики та bottle necks
    • закриття угоди (Quick Wins)
    • помилки чи шляхи покращення процесу

Аудиторія
Маркетологи та акаунт менеджери
Ви отримаєте необхідну базу компетенцій та інструментів, що підсилить вашу експертизу в сейлз. Компетенції, які ви отримаєте на курсі, дозволять вам краще зрозуміти продажі, визначення свого ідеального кандидата та побудувати якісний процес роботи і комунікації з сейлз командою
Sales менеджери
Ви структуруєте свої знання та закріпите їх практичними кейсами. Також зможете використовувати велику частину інструментарію у своїй роботі вже паралельно з проходженням курсу
Власники технологічного бізнесу або стартапу
Ви отримаєте базу знань, що допоможуть вийти на нові ринки та якісно налаштувати процес продажу. Зрозумієте основний набір компетенцій, за допомогою якого зможете формувати команду спеціалістів
Ціна
Для участі у 7 тижневій програмі потрібно пройти попередній відбір, щоб приєднатись до 20-ки учасників
12 000 грн
як потрапити на курс?
Надішли заявку
Пройди попередній відбір
Приєднайся до 20 учасників школи

За підтримки
Ми створюємо місцеву екосистему стартапів і запуску ІТ-продуктів, зроблених в Україні