04
Грудень
10:00
Startup Depot
Довготривалі стосунки з клієнтом це фундамент будь-якого бізнесу. Задача не є проста, але якщо дотримуватись правил комунікації та знати деякі “фішечки”, шанси на успіх зростають 📈
Під час воркшопу розберемо питання:
🟢 Невміння правильно комунікувати та уникати культурні бар’єри
🟢 Як збільшити низькі продажі
🟢 Як закрити контракти, які тягнуться місяцями чи роками
🟢 Як не облажатися під час закриття дуже масштабного контракту
🟢 Як не втратити клієнтів після закінчення контракту
🟢 Як комунікувати з незадоволеними клієнтами і кейси з токсичними відносинами між клієнтом і сейлом
Після воркшопу знатимете та вмітимете:
✔️ Сміливо ставити запитання про бажання клієнта, його бюджети і терміни імплементації продукту/послуг
✔️ Вести ефективну комунікацію голосом/імейлом
✔️ Розподіляти обов’язки між командами та працівниками
✔️ Розрізняти стадії на кожній з яких є специфіка комунікації та взаємодії зі стороною клієнта
👩🏫 Спікерка воркшопу — Viktoria Miliar, Sales Engineer, Information Security Lead в Grammarly. Займала провідні позиції, як Head of Compliance і Head of Sales в компанії UnderDefense CyberSecurity. А також Вікторія сертифікований Sales, ISO 27001 Lead Auditor та Data Protection Officer 🔓
ℹ️ Коли: 4-5 грудня з 10 по 13 години
ℹ️ Де: Zoom
ℹ️ Ціна: 1500 грн (до 22.11); 2000 грн (після 22.11)
🎟 Щоб придбати квитки натискай кнопку “Забронювати” 👇
27
Листопад
10:00
Startup Depot
Ковід вніс чимало непередбачуваності та непрогнозованості. Проте, разом з викликами з’явилися нові канали продажів, цікаві інструменти та тактики. І поміж тим — нагода переглянути процеси, від визначення ICP до перших дзвінків з клієнтами 📞
Під час воркшопу розберемо питання:
🟢 Що таке цільова аудиторія / ICP – де їх шукати, як будувати
🟢 Лідогенерація та аналіз ринку
🟢 Канали продажів та їх автоматизація
🟢 Холодні імейли і як їх підігріти
🟢 Робота з лінкедіном та персональним брендом
🟢 Як ставити метрики і досягати цілей
Після воркшопу знатимете та вмітимете:
✔️ З чого починати кар’єру в продажах в ІТ
✔️ Як побудувати команду/сейлс організацію
✔️ З чого почати побудову сейлс процесів і як вдосконалити наявні
✔️ Як вивести компанію на передбачуваний результат
👩🏫 Спікери воркшопу:
Mary Pylyp — понад 7 років в продажах в ІТ, менеджер команди SDR в Very Good Security. Організатор Product track на IT Arena Conference.
Valerie Teverovska — 6 років в бізнес девелопменті, співзасновниця стартапу, sales coach в Very Good Security.
ℹ️ Коли: 27-28 листопада з 10 по 13 години
ℹ️ Де: Zoom
ℹ️ Ціна: 1500 грн (до 15.11); 2000 грн (з 15.11)
🎟 Щоб придбати квитки натискай кнопку “Забронювати” 👇
21
Листопад
10:00
Startup Depot
Світ маркетингу та продажів еволюціонує і те, що працювало минулі 10 років, не буде так само добре працювати в наступні 10 років. Тому потрібно шукати нові способи маркетингу та продажів.
Під час воркшопу розберемо питання:
🔵 Як почати і що треба знати про Account Based Marketing (ABM) щоб будувати його у своєму бізнесі?
🔵 Про типи ABM
🔵 Які ABM інструменти існують
🔵 Як впроваджувати ABM?
🔵 ABM vs Demand generation
🏁 Після воркшопу ви матимете структуровані знання про Account Based Marketing. Також отримаєте приклад, що цей підхід може застосовуватися не тільки у великих компаніях з мільйонними бюджетами. І на додачу, здобудете впевненість, що традиційний інбаунд та лідогенерація – не єдиний спосіб розвивати бізнес.
👨🏫 Спікер воркшопу — Aik Arutunian, Senior Director, Global Demand Generation в Trinetix. Айк більше 10 років працює у глобальній сфері B2B, більшість часу у сервісних компаніях від невеликих – і до найбільших ентерпрайзів країни. Набив багато шишок у світі маркетингу та розвитку в цілому, і в ABM – зокрема.
ℹ️ Коли: 21 листопада з 10 по 13 годину
ℹ️ Де: Zoom
ℹ️ Ціна: 800 грн (до 10.11), 1000 грн (з 10.11)
🎟 Щоб придбати квитки натискай кнопку “Забронювати” 👇
20
Листопад
10:00
Startup Depot
Якщо ви не працюєте у Tesla чи Cartier, цей воркшоп для вас. Без позиціонування важко зайняти свою нішу на ринку та виділитись серед конкурентів. Позиціонування — це точка, з якої маркетинговий відділ безпосередньо впливає на стратегію розвитку бізнесу. Без позиціонування важко заходити на новий ринок, особливо на висококонкурентний.
Під час воркшопу розберемо питання:
🟡 Як позиціонувати мій продукт і що робити, якщо мій продукт не є чимось унікальним на ринку?
🟡 Як скласти свою комунікаційну стратегію?
🟡 З якими месседжами йти на ринок і як їх доносити?
🟡 Як позиціонування та комунікаційна стратегія впливає на воронку продажів?
🏁 Після воркшопу вмітимете аналізувати себе, ринок та конкурентів для того, щоб навчитись формулювати своє позиціонування та месседжі. І також навчитесь використовувати ці інструменти у маркетингових комунікаціях.
👩🏫 Спікерка воркшопу — Ганна Ятель, СМО з досвідом роботи у маркетплейсах та B2B. Керувала маркетингом в Admixer та Depositphotos. Фокус на adtech, martech та рекламу.
ℹ️ Коли: 20-21 листопада з 10 по 13 години
ℹ️ Де: Zoom
ℹ️ Ціна: 2 500 грн (до 11.11); 3 000 грн (з 11.11)
🎟 Щоб придбати квитки натискай кнопку “Забронювати” 👇