Project co-financed by

  1. Серпень 16th, 2018

    Фінансова перспектива бізнесу – від мрії до бюджету

    Startup Depot. Lviv Business Incubator продовжує запрошувати різноманітних цікавих людей, фахівців, які готові ділитися з Вами своїм досвідом і практичними навичками!

    Що таке фінанси і як ними управляти?
    На якому етапі виникають фінансові питання?
    Як місія, візія і стратегія перетворюється в числа?
    Чому фінанси є тільки одним з чотирьох “кутів” бізнесу, при цьому не головним?
    Чи потрібне планування і бюджетування взагалі?
    Як не перетворити успішний живий бізнес в бюрократичну контору?

    Після відвідин івенту ви здобудете розуміння основ фінансового менеджменту і його місця в бізнес-моделі, синергію поєднання різних підходів до побудови процесів, розуміння принципів планування і аналізу основних показників успішності бізнесу.

    Спікер:
    Konstantin Yerokhin – кандидат економічних наук, сертифікований фінансовий менеджер (CIMA Cert PM), фінансовий директор Intellias, доцент кафедри бізнес-адміністрування та управління проектами Університету економіки і права “КРОК”. 19 років досвіду в обліку і фінансах, бізнес-тренер, консультант з питань оподаткування, автор понад 150 статей і 10 книг з питань обліку, оподаткування, фінансового менеджменту.

    Мова виступу: українська

    Agenda:
    18:30 – 19:00 — реєстрація, нетворкінг
    19:00 – 20:00 — доповідь спікера
    20:00 – 20:30 — воркшоп
    20:30 – 21:00 — Q&A сесія
    21:00 – 21:15 — нетворкінг

    Квитки тут: https://bit.ly/2KkWc7L

    Вартість квитків:
    150 грн. — early birds
    200 грн. — sleepy owls (при оплаті на місці події)

    Дата проведення: 16 серпня

    Локація: Україна, м. Львів, вул. Весняна 4

    Контакти: yd@startupdepot.lviv.ua | +38 (093) 661 94 55

    Забронювати
  2. Серпень 21st, 2018

    Кризовий менеджмент в Hardcore проектах

    – Як ідея стає реальністю?
    – Як треба збирати навколо себе людей-“швейцарських ножів”, щоб бізнес працював?
    – Які етапи є найскладнішими у власному бізнесі і як не опустити руки?
    – Стратегічне планування у компанії як основа всього.

    Вже 21 серпня Ви отримаєте відповідь на ці та інші запитання для кращого розуміння різних аспектів ведення бізнесу.

    Спікер:
    Roman Bakhovskyy – засновник та СЕО компанії Cosmos prefab.

    Із 2014 року Роман займався реформуванням декількох фундаментальних структур в Україні: створював Нову патрульну службу а також впроваджував елементи сучасного HRM у кадрову службу поліції, займався створенням інвестиційного управління в рамках структури Львівської ОДА, реформував митницю та підрозділ в структурі Одеської митниці.
    У 2017 році заснував COSMOS Prefab – компанію, яка змінює поняття нерухомості і зовсім по новому підходить до вирішення проблем у цій сфері.

    Неможливе – можливо!

    Agenda:
    18:30 – 19:00 — реєстрація, нетворкінг
    19:00 – 20:00 — доповідь спікера
    20:00 – 20:30 — Q&A сесія
    20:30 – 21:00 — нетворкінг

    Мова виступу: українська

    Локація: Україна, м. Львів, вул. Весняна,4

    Контакти: yd@startupdepot.lviv.ua | +38 (093) 661 94 55

    Забронювати
  3. Серпень 29th, 2018

    Блиск і ницість лідера

    – На що насправді впливає довіра в команді?
    – Як діяти, щоб побудувати довіру, і що її руйнує?
    – Як стати кращим босом і отримати кращий результат від командної роботи?
    – Як зробити довіру частиною культури, зберігаючи її навіть у кризовій ситуації?

    “Упродовж своєї діяльності я неодноразово переконувалась у тому, що довіра є ключовою передумовою ефективної роботи команди. ЇЇ створюють і її ж руйнують конкретні рішення та дії. Я поділюся своїм досвідом і планую бути максимально відвертою. Поговоримо просто про складне вміння будувати і зберігати довіру в команді для продуктивності, креативності, розвитку”.

    Спікер:
    Наталія Куба – очолює Training and Development в компанії SoftServe. Розробила і викладає курс «Командна робота і презентаційні навички» для студентів Програма “Інтернет речей” у НУЛП/Internet of Things. У Lviv IT School (LITS) допомагає HR-ам в ІТ опанувати функцію навчання і розвитку. Працювати в ІТ почала 11 років тому, з них 9 присвятила побудові підрозділу, який забезпечує розвиток талантів і професійну освіту. Зараз в їхній команді працює 20 професіоналів, які відповідають за розвиток функціональних компетенцій і лідерства, менторство і коучинг. Досвід побудови ефективних команд не обмежується лише професійною діяльністю – Наталія брала участь, координувала і засновувала громадські ініціативи та проекти. Переконана, що якість і культура співпраці – це те, що справді допомагає людям досягати мети і змінювати світ на краще.

    Мова виступу: українська

    Agenda:
    18:30 – 19:00 — реєстрація, нетворкінг
    19:00 – 20:00 — доповідь спікера
    20:00 – 20:30 — Q&A сесія
    20:30 – 21:00 — нетворкінг

    Забронювати
  4. Вересень 4th, 2018

    Як управляти фінансами?

    Впродовж останніх двох років ми повноцінно співпрацюємо з Глобальним фінансовим світом і дізналися багато глобальних тенденцій, те, що відбувається всередині кожної тенденції. У той же час, ми глибоко розвиваємо програмне забезпечення. Завдяки цьому ми розробили тему “Як управляти фінансами”. Ми пройдемо основне розуміння ключових елементів корпоративних фінансів, таких як: дохід, прибуток, витрати, рентабельність інвестицій і т. д. Основна увага приділяється управлінському фінансуванню для бізнесу чи проекту та чіткої різниці між обліковим та фінансовим управлінням. Як додатковий елемент, ми трохи охопимо про “Behavior economic” та про те, як це впливає на наші фінансові рішення.

    Доповідачі:

    Іван Лешко: Сьогодні я займаю посаду віце-президента з фінансових послуг на SoftServe. У мене більше 14 років досвіду в ІТ-аутсорсингу та 10 років розвитку та управління бізнесом. Протягом останніх 10 років я витрачу місяці кожен рік за кордон. Я працюю з дуже зрілими та розумними людьми із західних компаній, і я багато чому навчився. У 2017 році я випустив свою книгу “Загальне свідомість українською мовою”. Ця книга була написана для того, щоб розвинути більше лідерів в Україні та очолити українську націю ближче до західного світу. Протягом останніх двох років я керую фінансовими службами Vertical в SoftServe. Це дає мені дивовижну здатність працювати і спілкуватися з людьми, які керують глобальною фінансовою системою, і розуміти глобальні тенденції зсередини.

    Андрій Канюка: останні два роки я очолюю фінансовий менеджмент для більшої частини бізнесу в компанії SoftServe та роль фінансового партнера Hold. Маю 8 років досвіду роботи в галузі фінансового менеджменту та працюю у великій компанії. Мої професійні навички засновані на побудові фінансових моделей для різних типів проектів та видів угод, управління бюджетом для глобальних компаній та поточного фінансового управління.

    Мова: українська

    Agenda:
    18:30 – 19:00 – Реєстрація
    19:00 – 21:00 – майстерня
    21:00 – 21:15 – Мережа

    Місцезнаходження: Україна, Львів, вул. Весняна, 4

    Контакти: yd@startupdepot.lviv.ua | +38 (093) 661 94 55

    Забронювати
  5. Вересень 25th, 2018

    Майстер-клас із постановки цілей

    Ясність цілей – важливий фактор досягнення успіху, вміння ставити цілі – частина управлінської майстерності. Ціль мотивує, скеровує, підтримує, допомагає приймати рішення, додає сенсу – впливає практично на всі аспекти діяльності. Водночас, в роботі з цілями проявляються практично всі наші персональні особливості, і через зворотній процес – як і які я ставлю цілі – можна багато дізнатись про себе.

    Цей майстер-клас для вас, якщо:
    ❏ У вас багато справ, задач, проектів, а часу на них замало
    ❏ Ви отримуєте посереднє задоволення від того, що робите
    ❏ Ви почуваєтесь на роздоріжжі і не знаєте, куди рухатись
    ❏ Вам бракує мотивації розпочати чи продовжувати
    ❏ Ви просто любите ставити цілі

    Майстер-клас проводить Natalka Shpot, організаційний консультант, коуч, викладач Львівської бізнес-школи.

    20 років управлінського досвіду в галузі інформаційних технологій: проектний менеджмент, управління дизайн-студією, директор з управління персоналом в ІТ компанії. Із 2011 року поєднує роботу в ІТ компанії з навчальними та консультаційними проектами, створює та проводить авторські тренінгові програми в ІТ компаніях, таких як SoftServe, Intellias, ProSteer Group, заснувала Львівську школу проектного менеджменту та викладала в ній до 2017 року. Основні області компетенцій: організаційний розвиток, управління корпоративною культурою та комунікацією в компанії, навчання та коучинг керівників, побудова команди, формування та впровадження процесів оцінки та розвитку, лідерство та персональна ефективність.

    Мова виступу: українська

    Agenda:
    18:40 – 19:00 — реєстрація, нетворкінг
    19:00 – 20:00 — виступ спікера
    20:00 – 20:30 — Q&A сесія
    20:30 – 21:00 — нетворкінг

    Забронювати
  6. Жовтень 7th, 2018

    Facebook Advertising: Best Practices

    Startup Depot. Lviv Business Incubator продовжує серію осінніх подій від Lviv Digital Marketing School!
    6-7 жовтня відбудеться інтенсив під назвою “Facebook Advertising: Best Practices”.

    Спікер:
    Христина Потоцька – Growth Product Manager у компанії RetargetApp – Facebook Ad intelligence для Shopify.
    Компетентна у темах ретаргетингу та ремаркетингу. Як менеджер з розвитку продуктів, впродовж 4-х років успішно запустила більше 100 продакт фіч для веб-сайтів електронної комерції.
    Також Христина є голосом RetargetApp. Була спікером більше 100 івентів у США, Європі та Азії. У тому числі були Meet Magento у Нідерландах, Швеції, Чехії та Румунії, Predictive Analytics World у Лондоні та Сан-Франциско, Global Predictive Analytics Conference в Санта-Кларі CA, eComExpo (Іспанія), Webit Summit (Болгарія, Туреччина), Wolves Summit (Польща), IT Arena (Україна).
    Вона впевнена, що “digital marketing rules and data is the king”.

    Мова виступів: російська.

    6 ЖОВТНЯ, СУБОТА:

    Під час доповіді поговоримо про:
    ❏ Campaign Objectives і особливості налаштування різних типів рекламних кампаній
    ❏ Таргетинг і плейсменти
    ❏ Формати реклами
    ❏ Daily Budget і Optimization Goal
    ❏ Bid strategy
    ❏ Campaign Analytics

    7 ЖОВТНЯ, НЕДІЛЯ:

    Workshop: Створення і налаштування рекламних кампаній на Facebook відповідно до Facebook Best Practices (кожен буде створювати рекламну кампанію для свого бізнесу, працювати з креативом, копірайтом, бюджетом, плейсментами і тд).

    Завдяки воркшопу Ви навчитеся:
    ❏ Запускати ефективні рекламні кампанії відповідно до найкращих практик від Facebook
    ❏ Ефективно розподіляти бюджет і управляти бідами
    ❏ Аналізувати статистику и оптимізувати налаштування рекламних кампаній
    Наявність власного ноутбука обов’язкова!

    Забронювати
  7. Листопад 15th, 2018

    Facilitation Framework

    Одна з основних задач бізнес аналітики – спілкуватися з усіма зацікавленими особами у найбільш ефективний спосіб і знаходити рішення навіть в найбільш невизначених та незрозумілих ситуаціях. А бізнес середовище, зазвичай, дуже невизначене та незрозуміле, і тільки досвідчені експерти предметної області хоч щось в тому розуміють. Але їхні знання заховані десь глибоко всередині, і тільки бізнес аналітична магія маже дістати їх та перетворити на рішення.

    Фасилітаційний Фреймворк допоможе вам:
    ❏ захопити ваших клієнтів, допомогти їм відкритися, розказати про свої потреби та знайти рішення своїх проблем, у дуже легкий і простий спосіб;
    ❏ використати бізнес аналітичні техніки у фасилітованому процесі разом із вашим клієнтом;
    ❏ використати підхід дизайн мислення для глибшого аналізу першопричин проблем клієнта.

    Спікер – Ірина Крючкова (Iryna Kriuchkova)

    Ірина – бізнес аналітик з 12-річним досвідом в бізнес аналізі. Працювала переважно в фінансовому домені з великими компаніями та державними організаціями на довготривалих проектах з фіксованим бюджетом. Зараз, на додаток до бізнес
    аналітичних задач, займається розвитком бізнес аналітичної компетенції всередині організації, розробляє навчальні програми та проводить тренінги.

    Ірина сертифікована як CBAP (Certified Business Analyst Professional), CSPO (Certified Scrum Product Owner), SAFe (Scaled Agile Framework) Agilist.

    Також брала участь у відкритті Київського відділення IIBA®, організувала першу BABOK Study Group в Україні. Зараз Ірина є віце-президентом Київського відділення Міжнародного інституту бізнес аналізу (IIBA®).

    Забронювати
  8. Січень 10th, 2019

    10 гріхів контент райтера

    Здавалося б, що тут складного? Бери та й пиши, то ж не ядерна фізика. А насправді написати хороший текст ой як не просто. В своїй практиці Вікторія не раз помічала, як райтери “грішать” в свої текстах. Тож на івенті ми обговоримо 10 гріхів вітчизняного контент райтера, який пише англійські тексти. Поговоримо про пошук та аналіз інформації, укрінгліш, плагіат, цінність тексту та ще багато іншого.

    Доповідь буде корисною для всіх, хто працює з англомовними текстами, зокрема для:
    ❏ маркетологів;
    ❏ контент райтерів;
    ❏ копірайтерів;
    ❏ СММників;
    ❏ блогерів.

    Бажаний рівень англійської – upper intermediate і вище.

    Після доповіді ви помічатимете всі погрішності своїх (і чужих) текстів та писатимете англійською якісніше.

    Спікер:
    Вікторія Безсмольна – засновниця та головна редакторка фріланс контент райтинг агенції Raccoon Writing. Її спеціалізація – написання якісних текстів англійською для українських ІТ компаній. За 6 років роботи в ІТ Вікторія отримала досвід як технічний письменник, маркетолог, піарник та, звичайно, контент райтер.

    Детальніше про подію тут.

    Забронювати